Nuffnang Ads

Bismillah

Assalamualaikum.


Eh, jangan tutup. Ye, memang ni blog abcdEFAN. Cuma sekarang dah berwajah baru. Bak kata orang, bagai bayi yang baru lahir. Baru nak mencorakkan kembali blog ni. Alhamdulillah setelah sekian lama menyepikan diri dari dunia blog ni, akhirnya saya terubat hati nak kembali menulis.

Mesti semua pelik mana semua post-post saya sebelum ni kan. Saya terpaksa delete semua sebab saya dah malas nak tengok. Sakit mata, sakit hati pun ada tengok tulisan-tulisan " bustand " kecik besar, kecik besar. Kejap-kejap bold, kejap-kejap tak. Haha !!!! Zaman tak matured lagi kan. Maafkan lah saya. Tapi saya sempat capture moment-moment terbaik sepanjang penglibatan blog ni dari 2008-2013 yang lalu.



1. Aku Berpenyakit ( 28 Komen )


2. Kerna Kamu ! Memori Bersama ( 27 Komen )


3. Hey U, UPU ! ( 22 Komen )


4. Ben Ashaari Gegar Lagi ! ( 22 Komen )


5. Real Pnye ! Amin ( 20 Komen )

Walaupun jumlah tu tak lah setinggi mana, tapi sebagai blogger yang tak lah retis agak tinggi la kan. Alhamdulillah saya hargai semua tu. Terima kasih sebab sudi mengunjungi blog saya yang tak seberapa ni, sudi respond post-post yang saya publish dan yang paling penting sentiasa bertanya bila saya nak start blog semula. Dan akhirnya permintaan kalian tertunai. Insya-Allah andai masa mengizinkan, blog ini akan di update.

Setakat ni dulu pengenalan blog untuk tahun 2014 ni. Blog pun masih under construction, banyak yang nak improve lagi. Ni dah update, jangan malas-malas pulak ye singgah. 

Assalamualaikum.

2 comments:

Shera Ismail said...

woi dah tak boleh la baca comment2 first impression kau pasal kitaorang (classmates matrics) sobs sobs

Efan Syairazi said...

shera, haha.
barang yg lepas jangan dikenang =)